心跳

2012103111:40
 
apf2320090818060518660.jpg
 
Heartbeats  心跳
 
 
I can't figure out
我搞不清楚
Is it meant to be this way
是意味著就該這麼做嗎
Easy words so hard to say
簡單的詞卻難以說出口
I can't live without
我活不下去
Knowing how you feel
要是不知道你的感覺如何
Know if this is real
要是不知道這是不是真的
Tell me am I mistaken
告訴我我是不是犯了錯
Cause I don't have another heart for breakin'
因為我已經沒有另一顆心可以破碎了
Please don't let me go
請別讓我走
I just wanna stay
我只想留下來
Can't you feel my heartbeats
難道你感覺不到我的心動
Giving me away
出賣了我
I just want to know
我只是想知道
If you too feel afraid
你是否也感到擔心
I can feel your heartbeats
我可以感受你的心動
Giving you away
出賣了你
Giving us away
出賣了我們
 
 
 
I can't understand
我不明白
How it's making sense
怎麼會這樣
That we put up such defense
我們建造了那麼多防衛
When all you need to know
當你需要知道一切
No matter what you do
不論你做什麼
I'm just as scared as you
我都跟你一樣恐懼
Tell me am I mistaken
告訴我我是不是犯了錯
Cause I don't have another heart for breakin'
因為我已經沒有另一顆心可以破碎了
 
Please don't let me go
請別讓我走
I just wanna stay
我只想留下來
Can't you feel my heartbeats
難道你感覺不到我的心動
Giving me away
出賣了我
I just want to know
我只是想知道
If you too feel afraid
你是否也感到擔心
I can feel your heartbeats
我可以感受你的心動
Giving you away
出賣了你
Giving us away
出賣了我們
 
Please don't let me go
請別讓我走
I just wanna stay
我只想留下來
Can't you feel my heartbeats
難道你感覺不到我的心動
Giving me away
出賣了我
I just want to know
我只是想知道
If you too feel afraid
你是否也感到擔心
I can feel your heartbeats
我可以感受你的心動
Giving you away
出賣了你
Giving us away
出賣了我們
 

演唱 Amy Diamond