On my own ( 獨自一人 )

2008112901:54
分類:歌曲音樂

On my own (獨自一人)

 

So many times said it was forever
曾經有許多次說過它是永遠的
Said our love would always be true
說過我們的愛永遠是真實
Something in my heart always knew
在我的心裡總是深信不已
I'd be lying here beside you
我最最喜歡就是躺在你身邊
On my own
獨自一人
On my own
獨自一人
On my own
獨自一人

So many promises never should be spoken
有許多的承諾是不應該說出來的
Now I know what loving you cost
現在我瞭解對妳的愛所付出的代價
Now we're up to talking divorce and we weren't even married
現在我們甚至尚未論及婚嫁就談到了離婚
On my own
獨自一人
Once again now
再一次
One more time by myself
我又再一次的孤獨

No one said it was easy
沒有人說過相愛是容易的
But it once was so easy
但是它也曾經是容易的
Well I believed in love
我曾經相信愛情
Now here I stand
而現在卻佇立在這裡
I wonder why
我懷疑?

I'm on my own
我獨自一人
Why did it end this way?
為什麼結局會變成這樣?
On my own
獨自一人
This wasn't how it was supposed to be
以前從未曾料到以後會如何
On my own
獨自一人
I wish that we could do it all again
我希望我們能夠一切重新來過

So many times
曾經有多少次
I know I could have told you
我好想的告訴妳
Losing you it cut like a knife
失去妳之後心痛如刀割
You walked out and there went my life
而妳走了以後就像是帶走我的生命
I don't want to live without you
我不想生活在沒有妳的日子裡
On my own
獨自一人
On my own
獨自一人
On my own
獨自一人

This wasn't how it was supposed to end
以前從未曾料到結局會是如何
I wish that we could do it all again
我希望我們能夠一切重新來過
I never dreamed I'd spend one night alone
我從未想到我會孤單的渡過漫漫長夜
On my own, I've got to find where I belong again
(獨自一人)我必須要再次找到一個屬於我的地方
I've got to learn how to be strong again
我必須要學著再次堅強起來
I never dreamed I'd spend one night alone
我從未想到我自己會渡過漫漫長夜
By myself by myself
只有我自己,只有我自己
I've got to find out what was mine again
我必須重新找回自我
My heart is saying that it's time again
我的內心告訴我說時刻已經來臨了
And I think I'm sure as you
而我會和你一樣確定
On my own
獨自一人
On my own
獨自一人
On my own
獨自一人